• Altijd binnen 1-2 werkdagen verstuurd
  • Altijd met extra zorg verpakt
  • Veilig betalen hoe jij wilt

9.8(1.023 reviews)

Contact

Heb je een vraag of opmerking, en staat die niet tussen de veelgestelde vragen hieronder? Neem dan contact op via het formulier. 

Onze algemene contactinformatie:

CuteStuff.nl


Marga Klompéstraat 31 (postadres)
2552 HL, Den Haag

Telefoon: 06-40852926
Mail: [email protected]

KVK: 70032823
BTW: NL001850233B63


Veelgestelde vragen

1.1 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

We snappen dat je niet kunt wachten tot je je cute stuff in huis hebt. Daarom doen we altijd ons best je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Houd rekening met een verzendtijd van 1 a 2 werkdagen. We versturen geen bestellingen in het weekend. 

1.2 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dat zouden we heel gezellig vinden, maar dit is op het moment niet mogelijk. 

1.3 Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als de bezorger komt?

Alle pakketten worden verzonden met PostNL. Nadat je pakketje verzonden is, ontvang je een mailtje met daarin een Track & Trace-code zodat je weet wanneer je pakketje geleverd wordt. Ben je niet thuis? Dan krijg je van PostNL informatie wanneer er weer een afleverpoging wordt gedaan of waar het pakketje is afgeleverd.

1.4 Hoe weet ik dat mijn bestelling in goede staat aankomt?

We vinden het belangrijk dat je bestelling in de beste staat bij jou wordt bezorgd. Daarom pakken we de artikelen altijd goed in en gebruiken we stevige verpakkingen. In de postverwerking kan er natuurlijk alsnog iets misgaan. Is je bestelling kapot of beschadigd? Neem even contact op, dan komen we er vast uit.

1.5 Kan ik mijn bestelling volgen?

Natuurlijk! Als we je bestelling hebben verzonden, krijg je een mail met een Track & Trace link. Hiermee kun je zien op welk moment de bezorger verwacht langs te komen. 

2.1 Hoe werkt het sparen van CuteStuff Points?

Simpel, als je een account bij onze site hebt, krijg je voor elke euro die je besteedt, een CuteStuff Point. Deze punten kun je weer omzetten in een korting op je volgende bestelling. Check de speciale pagina voor extra informatie. 

2.2 Wanneer kan ik mijn pre-order verwachten?

Heb je een product besteld als pre-order? Spannend! We versturen je bestelling direct op het moment dat we alle producten op voorraad hebben. De huidige beschikbare pre-orders van BT21 baby producten verwachten we in juni of juli te leveren. Wil je specifiek iets vragen over jouw bestelling? Neem even contact op met ons, en we geven je zo snel mogelijk een update. 

2.3 Kan ik achteraf betalen?

Ja hoor! We werken hiervoor samen met Billink. Kies bij het afrekenen voor Billink achteraf betalen. Je ontvangt dan na ontvangst van je product een mail en factuur van Billink. Die betaal je binnen 14 dagen rechtsstreeks aan hen. Let op dat je het bedrag dus niet overmaakt op de rekening van CuteStuff, maar volg de instructies van Billink.

Lees meer over de betaalmethode achteraf betalen

2.4 Ik wil achteraf betalen, maar dat lukt niet.

Voor achteraf betalen, werken we samen met Billink. Als je kiest voor deze methode, voert Billink een controle uit. Wij hebben geen inzicht in die controle, dus verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice van Billink. Natuurlijk kun je altijd via een andere betaalmethode betalen. 

2.5 Ik ben het wachtwoord vergeten van mijn CuteStuff account, wat nu?

Geen zorgen, ga naar de inlogpagina en klik op de link wachtwoord vergeten. Klik vervolgens op de link in je mail en verander je wachtwoord. 

2.6 Ik kan een artikel niet meer vinden op de site

Oei, dan is iemand je waarschijnlijk voor geweest en is het artikel uitverkocht. We proberen de voorraad zo snel mogelijk weer aan te vullen als dat mogelijk is. Zo niet, dan voegen we vast snel nieuwe producten toe, dus houd de site in de gaten. Je kunt altijd even contact opnemen voor meer informatie.

2.7 Ik wil nog iets wijzigen in mijn bestelling, kan dat?

Neem even direct contact op met ons, dan kijken we of dit nog mogelijk is. Als je bestelling al is verwerkt, kunnen we daar niets meer aan veranderen. Maar we doen natuurlijk ons best om je te helpen. 

2.8 Is het wel veilig om via jullie site te betalen?

Ja hoor, betalingen via onze site lopen altijd via een beveiligde omgeving, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Kijk anders ook even op de pagina veiligheid en privacy voor meer informatie.

2.9 Op welke manier kan ik betalen?

Kijk even op de pagina betaalmethoden voor meer informatie. 

3.1 Er staat pre-order bij een product, wat betekent dat?

Dit betekent dat we het product van jouw keuze nu (nog) niet op voorraad hebben, maar dat we die wel snel weer verwachten. Bestel je meerdere producten samen met een product als pre-order? Dan versturen we je totale bestelling als we alle producten op voorraad hebben. 

3.2 Mag ik de foto's van jullie producten gebruiken?

Het korte antwoord is 'nee'. De meeste foto's op onze site maken we zelf, en dat betekent ook dat het auteursrecht bij ons ligt. De afbeeldingen mogen niet gebruikt worden zonder nadrukkelijke toestemming van CuteStuff.nl. Heb je een specifieke vraag? Neem dan contact met ons op. 

3.3 De kleur van mijn product is iets anders dan op de foto, hoe kan dat?

We doen ons best om onze cute producten zo goed mogelijk te fotograferen, maar het kan soms gebeuren dat de kleur op de foto iets afwijkt van het daadwerkelijke product.

3.4 Ik wil jullie producten ook graag zelf verkopen, kan dat?

Leuk dat je ook zo gek bent op onze producten! Op dit moment verkopen wij echter alleen rechtstreeks aan consumenten.  

3.5 Hoe is de kwaliteit van jullie producten?

Het enige wat wij willen is dat jij, of iemand anders, blij wordt van onze producten. En dat gaat natuurlijk niet als de kwaliteit slecht is. Voordat we een product aan onze shop toevoegen, kijken we eerst goed of deze voldoet aan onze eisen. Zo kun jij er gerust op vertrouwen dat je cute stuff ook good stuff is. 

3.6 Waar halen jullie de producten vandaan?

We proberen in ons aanbod een combinatie te maken tussen artikelen die we zelf in Azie zijn tegengekomen en producten die we in Nederland of andere landen inkopen. We hebben dus altijd producten in ons assortiment die je nergens anders in Nederland kunt kopen. 

3.7 Ik ben ontevreden over een product, wat nu?

Oei, dat is vervelend om te horen. Maar natuurlijk helpen we je graag met een oplossing. Binnen 14 dagen kun je de bestelling retourneren en krijg je je geld terug. Of heb je liever een vervangend product? Neem dan contact op. Kijk ook even op deze pagina voor meer informatie over retourzendingen. We willen wel heel graag weten waarom je niet tevreden bent, zodat we daar mee aan de slag kunnen. 

Laat een reactie achter

* Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »